حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد پذیرش بدون آزمون مقاطع کارشناسی نا پیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص فرآیند ثبت نام "پذیرش بدون آزمون ورودی متقاضیان واجد شرایط برای ورود به مقاطع کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری سال تحصیلی ۹۴-۹۳

۱۳۹۳/۴/۲
با توجه به ابلاغیه شماره ۳۴۷۸۹ مورخ ۳۰/۲/۹۳ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش و جایابی متقاضیان در سالجاری درمقاطع کارشناسی ‌ناپیوسته، کارشناسی‌ارشد و دکتری براساس آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر به شماره ۲۲۳۵۴ و مورخ ۲/۳/۹۱ و سایر دستورالعمل‌های مربوطه با تایید نهایی این سازمان صورت می‌پذیرد که در این خصوص موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان مشمول این آیین نامه می‌رساند:
۱ـ مقطع دکتری تخصصی:

 پذیرش در مقطع دکتری تخصصی صرفاً به صورت مستقیم براساس فراخوان خاص دانشگاهها طبق کلیه ضوابط و شرایط آیین نامه مذکور و مصوبات وزارت متبوع انجام می پذیرد و تایید نهایی آنان از طریق سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

۲ـ مقطع کارشناسی ارشد:

متقاضیان واجد شرایط میتوانند به صورت مستقیم از طریق فراخوان دانشگاهها اقدام و در صورت عدم پذیرش میتوانند از تاریخ ۱۵/۴/۹۳ لغایت ۲۵/۴/۹۳ به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org جهت ثبت نام در دانشگاههایی که پذیرش توسط دانشگاه صورت نمی پذیرد، مراجعه نمایند.

۳- مقطع کارشناسی ناپیوسته:

متقاضیان واجد شرایط میتوانند به صورت مستقیم از طریق فراخوان خود دانشگاه ها اقدام و در صورت عدم پذیرش میتوانند از تاریخ ۱۰/۶/۹۳ لغایت ۲۰/۶/۹۳ به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org جهت ثبت نام در دانشگاههایی که پذیرش توسط دانشگاه صورت نمی پذیرد، .مراجعه نمایند.

 

موارد قابل تذکر:

۱ـ پذیرش توسط سازمان در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته صرفاً برای دانشگاهها و موسساتی صورت میگیرد که مستقیماً اقدام به پذیرش دانشجو براساس آیین نامه مذکور ننموده اند. لذا متقاضیانی که در سایت سازمان سنجش ثبتنام کنند، براساس ظرفیتهای موجود گزینش خواهند شد و لزوماً تمام متقاضیان ثبت نام شده جایابی نخواهند شد.

۲- فهرست اسامی دانشگاهها و رشته هایی که مقرر است پذیرش آنها از طریق فرآیند جایابی این سازمان صورت پذیرد در زمان ثبتنام اطلاع رسانی خواهد شد.

۳- دانشجویان واجد شرایط آیین نامه مذکور میبایست فرم تقاضانامه ورود به مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد را که در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده بوده و در اختیار دانشگاهها نیز قرار داده شده است با تایید و مهر دانشگاه فارغ التحصیلی پس از اسکن، در زمان ثبتنام در سایت سازمان بارگذاری و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

۴- آیین نامه مذکور و  دستورالعمل ها، مصوبات و فرم های مربوط از طریق سایت این سازمان و از پیوند زیر قابل دریافت می باشد:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ] [ 10:59 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: