حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مردی كه همسرش را به خاطر ارتباط با فردی به نام رضا قاچاق به قتل رسانده بود، امروز محاكمه شد.

صبح 3 فروردین سال گذشته مرد میانسالی به نام حشمت با مراجعه به كلانتری خزانه، مدعی شد همسر خود را در منزل به قتل رسانده است.

مأموران پلیس با حضور در محل حادثه، با جسد همسر این مرد به نام مریم روبه‌رو شدند كه بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

پسر این مرد كه در خانه بود به مأموران گفت: پدر و مادرم از گذشته با هم اختلاف داشتند و صبح امروز وقتی خواب بودم با فریاد مادرم بیدار شدم. پدرم بالای سرم آمد و گفت مادرت را با چاقو در حمام كشتم.

با توجه به اقاریر متهم قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد كه صبح امروز در شعبه 71 و به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده بزه انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وی شد. والدین مقتول نیز خواسته خود را قصاص متهم عنوان كردند و این در حالی بود كه 2 پسر مقتول از اتهام پدرشان گذشتند.

در ادامه جلسه، متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینكه اتهام را قبول دارد گفت: سال 85 متوجه شدم همسرم دچار انحراف اخلاقی شده است. قبل از اینكه شكایت كنم خودش موضوع را به من گفت و من هم او را بخشیدم.

وی ادامه داد: چند سالی از آن ماجرا گذشته بود كه فهمیدم مریم با یكی از دوستانم به نام «رضا قاچاف» ارتباط برقرار كرده است. روز حادثه موضوع را به همسرم گفتم اما او انكار كرد، ‌من هم او را كشتم.

مادر مریم اظهارات داماد خود را كذب خواند ولی پسر بزرگ حشمت تلویحاً ادعای پدر خود را تأیید كرد.

بعد از اینكه متهم در آخرین دفاعیات باز هم از كار خود دفاع كرد، قاضی عزیزمحمدی ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موكول كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ] [ 12:22 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: